Zmrtvýchvstání blogu :-)

 Zdravím Vás v roce 2024! 


Tento blog strašně dlouho spal... Asi jste si všimli, že? 😁
Překvapivě pro mě sem ale stále někdo chodí, i když žádné příspěvky ani recepty nepřibývají, tak pokud to nejsou jen spameři, kteří by rádi v komentářích přidávali odkazy na hambaté stránky, pokusím se to tady trochu rozhýbat, aby bylo co sledovat 😉

Od posledního příspěvku v roce 2018 se toho hodně změnilo. Blog jsem založila na rodičovské dovolené, kdy jsem měla potřebu se nějak realizovat a usnul přesně ve chvíli, kdy jsem se vracela do práce. V zásadě když se ohlédnu zpět na staré příspěvky, moc pyšná na ně nejsem - jsou tu jen recepty, některé ani nejsou správně vyladěné a popsané, ale i to zkusím postupně a časem napravit.

Takže co se za těch pět let událo?

Upekla jsem spousty chlebů. Některé krásně nazdobené, některé obyčejné, pšenično-žitné, žitné, se semínky, s dýní, s olivami, s ořechy, se sušenými rajčaty, s kakaem... 

 
Kváskový chleba je moje láska a velká záliba 💖

Zúčastnila jsem se dvou cukrářských maratonů a dvou pekařských - to je akce konaná on-line od Julie Alexovičové a jejího Top Cake Studio, což pro mě bylo hodně rozvojové a doporučuji všem, kteří chtějí získávat nové zkušenosti a zároveň nemají moc možností jezdit po kurzech.


Kromě toho jsem pekla spoustu koláčů, koblih, řezů i zákusků - kdykoliv je příležitost, ráda vytvořím něco, co potěší cukruchtivé strávníky... 😇

Navázala jsem spolupráci s Vanilkovnou, která prodává pravou madagaskarskou vanilku. Pokud byste u nich chtěli nakoupit, použijte v objednávce kód VERA10 a budete mít nákup o 10% levnější 😍


Další milou spolupráci máme s Kolda Coffee - tahle firma pěstuje výběrovou kávu v Tanzánii, na farmě kávová zrna zpracuje a pak vozí sem do Čech, upraží, zabalí a nachystá pro Vaše potěšení. Jejich káva je opravdu skvělá a chystáme pro Vás společně v tomto roce recepty s jejich kávou, ibiškem a cascarou (kávový čaj). Sledujte jejich sociální sítě - Instagram Kolda Coffee a Facebook Kolda Coffee, ať Vám nic neuteče! 👀

Kromě potravin plných sacharidů a cukrů jsem tvořila taky spoustu zeleninových jídel, pravidelně nakládala pickles a fermentovala zeleninu... To jen abyste neměli pocit, že jsme živi jen chlebem a cukrem 😂
      
       

Pravidelně pro naše děti peču narozeninové dorty, což je tedy vcelku také trochu maratón, protože slaví v dubnu, v květnu a v červnu... Navíc se občas ozve někdo z přátel, jestli bych neupekla pro ně. Upřímně se moc nekamarádím s marcipánem a s potahovými hmotami, ale jinak jsem blázen, který se pustí do spousty věcí. Ne vždy vyjde všechno podle představ, ale vždy z toho zatím vyšel jedlý produkt. 
Nejvíc pyšná jsem na Island cake - tedy dort, který vypadá jako ostrov v moři. Ten jsem dělala na přání prostřední dcerky vloni k narozeninám. Tady samozřejmě zafungovalo štěstí prvního pokusu a zatím tedy neplánuji jeho opakování, protože to byla šílená práce rozfázovaná do několika dnů... 

 

Pokud byste toho rádi viděli více, můžete mě také sledovat na sociálních sítích - stejnojmenná facebooková stránka k blogu Pořád se neco peče!, můžete také sledovat můj osobní Facebook a/nebo Instagram 😏

Bude-li Vás to tady bavit, budu ráda, když mi napíšete! 😊😊






 

Komentáře