Fotogalerie

Příspěvek především pro ty, co neholdují socnetům...


A taky proto, že jsem totiž technicky vcelku nemožná a neumím sem dát odkaz na svůj instagram (@verapragerova), aby se zobrazovaly fotky, které tam nahraju. A ani na to momentálně nějak nezbývá čas se to učit a nějak to řešit 😁
Tak proto tento příspěvek...
A i když mi to tady na blogu spí, tak pořád něco peču.
Pokud nějaké ty socnety máte, stačí na Instagramu nebo Facebooku zadat hastag #poradsenecopece a hned mě máte 😉
A pokud nemáte, tak se můžete trochu pokochat alespoň tady...

Baví mě dortíky a bude jich jistě víc:







Zkoušela jsem péct i bezlepkové pečivo:




Ale pšenično-žitný kváskový chléb je prostě láska... 💗 A tak na něj maluju, ať nejen dobře chutná, ale taky krásně vypadá:




I ten nenamalovaný je ale skvělý!


A taky něco sladkého:


Best off ze sladkých kynutých věcí je babka - udělat ji můžete na tisíc způsobů:


Nemyslete si ale, že jíme jen chleba a sladké buchty...
Já osobně mám velmi ráda pečenou zeleninu:


Pravidelně cvičím a děti mě u toho napodobují 😂


A když mám doma hotovo a děti si chvilku vystačí samy, dám si občas trochu pasivního odpočinku:


Hezké podzimní dny! 

Komentáře