PF 2017

Tak je další rok za námi a za pár hodin nás čeká nový rok.
Každý rok doufáme, že ten nový rok bude lepší, než ten stávající, já bych si osobně přála, aby byl stejně tak dobrý, jako ten, co právě končí. 

Protože pro mě a naši rodinu byl tento rok šťastný. Narodilo se nám třetí dítko, tak tu máme doma stále veselo. Podařilo se mi upéct spoustu výtečných koláčů, buchet a chlebů.
A i přes vcelku nízkou mou aktivitu na tomto blogu to tu stále žije a stále sem někdo chodí pro recepty. Z toho mám upřímně radost velikou, protože tento blog vlastně vznikl jen proto, že už jsem si sama nepamatovala, co jsem v minulosti dobrého upekla a částečně také pro mou pohodlnost přepisovat recepty známým, kteří je po mě chtěli.
Snad Vám budou recepty tady zveřejněné nadále k užitku.

V roce 2017 se můžete těšit minimálně na arašídovo-karamelové sušenky a skvělé tvarohové řezy z dvojího těsta.
A také se můžete těšit na chleba, protože pečení chleba se stalo pro mě závislostí a pro rodinu nutností, neboť ten kupovaný už opravdu nechtějí. A v rámci mé závislosti už peču chleba i pro přátele a známé. Dnešní dopoledne u nás na svět vykoukly čtyři pšenično-žitné bochníčky a dva žitné hranaté chleby...



Dají-li mi ty mé malé poklady doma příležitost, ráda bych zkusila nové recepty na voňavé bochníčky, tak snad se budu mít s Vámi s čím podělit.

Vám všem přeji vše dobré v novém roce, hodně zdraví a mnoho šťastných okamžiků.



Komentáře