Bábovka z ovesných vloček

Zdravá varianta bábovky bez mouky...
Odkaz na recept mi poslala kamarádka, že prý ať to sem dám, tak konečně upečeno a zveřejněno :)

Potřebujeme:
3 hrnky (250 ml) ovesných vloček
3 vejce
3 lžíce medu
1 hrnek jablečného pyré
250 g bílého jogurtu
3 lžíce olivového oleje
1 lžička jedlé sody
1 lžička skořice
nasekané ořechy a sušené ovoce podle chuti - použila jsem vlašské ořechy, rozinky a kokos

A takhle na to:
Podle původního receptu se mají vločky umlít, rozmixovat a nebo koupit drcené ovesné vločky. Použila jsem nenadrcené, jen jsem celou tu směs nechala půl hodiny stát, aby se vločky pěkně nasákly a aby se bábovka po upečení nerozpadla a dopadlo to dobře ;)

Suroviny smícháme dohromady, formu vymažeme olejem a vysypeme (použila jsem na vysypání formy také kokos), lžící dáme do formy těsto, uhladíme a upečeme ve vyhřáté troubě na 180 °C. 
Bábovku necháme ve formě vychladnout, vyklopíme a krájíme až zcela studenou (teplá nebo vlažná by se při krájení rozpadala).

Přeji dobrou chuť a tady je odkaz na zdroj téhle dobroty: http://carujeme.cz/snadna-fitness-babovka-s-ovesnymi-vlockami/


Komentáře