Božské řezy...

Tyhle řezy jsem kdysi někde našla pod názvem "Orgasmus" :) Ale obávám se, že by mi tohle slovo zatrhli na facebookové stránce, tak si je tímto dovoluji přejmenovat. 

Jsou totiž božsky jednoduché a božsky dobré. S touhle dobrotou jistojistě zabodujete u kohokoliv ;)

Recept jsem si podle sebe lehce upravila v použitých surovinách i v jejich množství. Tento rozpis je na klasický velký plech.

Na těsto potřebujeme:
2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru
1 kypřící prášek do pečiva
3 vejce 
1 malá plechovka kompotu
1/2 hrnku mletých vlašských ořechů

Na krém potřebujeme:
2 kelímky pomazánkového másla
2 vanilkové pudinky
500 ml mléka
3 - 5 lžic cukru

Na ozdobu potřebujeme:
1/2 hrnku mletých nebo nasekaných vlašských ořechů
50 g tmavé čokolády a trocha másla

A takhle na to:
Kompot rozmixujeme i se šťávou. 
Kompot mám v téhle buchtě vyzkoušený ananasový, jahodový a broskvový a se všemi to bylo moc dobré. Jednou jsem zkusila dát i ovocnou přesnídávku a trochu mléka a taky se to povedlo ;)
Všechny suroviny smícháme a dáme péct na vymazaný a vysypaný plech do vyhřáté trouby na 180°C. Pokud byste měli těsto příliš husté a nešlo by na plech nalít, přidejte další kompot nebo trochu mléka.
Mezitím si připravíme krém. Uvaříme dva pudinkové prášky v půl litru mléka spolu s cukrem. Necháme ho vychladnout a poté umixujeme s pomazánkovým máslem.

Na upečenou buchtu namažeme krém, posypeme ořechy a polijeme čokoládou, kterou jsme  rozpustili s trochou másla. Necháme v lednici vychladnout a můžeme se do toho vesele pustit. 
Dobrou chuť :)


Komentáře

  1. Jaké pomazánkové máslo je na řezy nejlepší? A, umixuje (nebo ušlehá) se to dobře? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se Vám omlouvám, že jsem nereagovala... Pevně věřím, že se Vám krém povedl. Nejradši mám Choceňské pomazánkové máslo, ale myslím, že použít můžete jakékoliv. Pomazánkové má specifickou chuť a to se k těmto řezům výborně hodí. S mixováním jsem nikdy problém neměla a vždy se krém hezky vyšlehal.

      Vymazat

Okomentovat