Božské řezy...

Tyhle řezy jsem kdysi někde našla pod názvem "Orgasmus" :) Ale obávám se, že by mi tohle slovo zatrhli na facebookové stránce, tak si je tímto dovoluji přejmenovat. 

Jsou totiž božsky jednoduché a božsky dobré. S touhle dobrotou jistojistě zabodujete u kohokoliv ;)

Recept jsem si podle sebe lehce upravila v použitých surovinách i v jejich množství. Tento rozpis je na klasický velký plech.

Na těsto potřebujeme:
2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru
1 kypřící prášek do pečiva
3 vejce 
1 malá plechovka kompotu
1/2 hrnku mletých vlašských ořechů

Na krém potřebujeme:
2 kelímky pomazánkového másla
2 vanilkové pudinky
500 ml mléka
3 - 5 lžic cukru

Na ozdobu potřebujeme:
1/2 hrnku mletých nebo nasekaných vlašských ořechů
50 g tmavé čokolády a trocha másla

A takhle na to:
Kompot rozmixujeme i se šťávou. 
Kompot mám v téhle buchtě vyzkoušený ananasový, jahodový a broskvový a se všemi to bylo moc dobré. Jednou jsem zkusila dát i ovocnou přesnídávku a trochu mléka a taky se to povedlo ;)
Všechny suroviny smícháme a dáme péct na vymazaný a vysypaný plech do vyhřáté trouby na 180°C. Pokud byste měli těsto příliš husté a nešlo by na plech nalít, přidejte další kompot nebo trochu mléka.
Mezitím si připravíme krém. Uvaříme dva pudinkové prášky v půl litru mléka spolu s cukrem. Necháme ho vychladnout a poté umixujeme s pomazánkovým máslem.

Na upečenou buchtu namažeme krém, posypeme ořechy a polijeme čokoládou, kterou jsme  rozpustili s trochou másla. Necháme v lednici vychladnout a můžeme se do toho vesele pustit. 
Dobrou chuť :)


Komentáře